Kriser til søs - Vejledning

Kriser til søs giver gode råd til, hvordan I håndterer krisereaktioner. Her kan du læse om, hvordan man håndterer krisetegn professionelt i en organisation og på det personlige plan. 

 

Pris er ex. moms og forsendelse. På lager.

 

DKK 30

 

VarenummerXX
Pris (medlemmer)30 DKK
Pris (ikke-medlemmer)45 DKK
Udgivelse2. udgave, juni 2011
ForfatterSEAHEALTH
FormatA5, 15 pp., DK / ENG
ISBN978-87-92084-08-8

 

Uddannelsesinstitutioner kan købe produktet til medlemspris.

 

Mere information om produktet:

 

Krisereraktioner kan opstå på baggrund af mange forskellige ting. Det kan være en ulykke om bord, det kan være meldinger hjemmefra af ubehagelig karakter, det kan være piratoverfald eller en kollega i krise.

 

Det er naturligt at reagere efter en voldsom eller vanskelig hændelse, også selvom du eller dine kollegaer ikke synes, at der er sket noget alvorligt. Og det kan være godt at have kendskab til, hvilke reaktioner og symptomer man skal kigge efter og ikke mindst, hvordan man skal reagere i forskellige krisesituationer.

 

Psykologisk kriseberedskab - Ring +45 33 11 18 33

 

Har du brug for akut psykologhjælp i forbindelse med arbejdspres eller andre psykologiske belastninger, der kræver professionel håndtering - så ring til SEAHEALTH på +45 33 11 18 33 -Vi har et psykologisk kriseberedskab, hvor der kan ydes akut psykologhjælp.

 

Forløbet indledes altid med en afklarende samtale, hvor behovet for behandling afklares og fastlægges nærmere. Som led i et pilotprojekt tilbyder SEAHEALTH desuden psykologhjælp via nettet til søfarende, der ikke har mulighed for en personlig samtale.

 

Desuden tilbydes en netbaseret rådgivning i tilknytning til kursusforløb, lederuddannelse mv. SEAHEALTH tilbyder en krisehjælpsordning med beredskab til at håndtere kriser døgnet rundt.

Kontakt

Har du spørgsmål eller ændringer til din ordre, så kontakt os på:

 

Mail:

sales@seahealth.dk

 

Telefon:

+45 3311 1833 (tryk 1)